donderdag 1 maart 2012

Bedankt trouwe volgers

Ik wil mijn trouwe volgers bedanken dat zij mijn blog blijven volgen en ook reageren op mijn posts. Ik vind het altijd jammer om te zien dat je post bijvoorbeeld 7 keer bekeken is maar dat er maar 3 hebben gereageerd. Ik probeer jullie zo vaak mogelijk terug te 'supporten en volgen' maar heb het laatste tijd erg druk in verband met dat in door de weeks ergens anders woon en stage heb. Ik heb geen laptop namelijk -shame on me -. Maar lieve volgers, bedankt! :)

XOXO IngeBambi

9 opmerkingen:

  1. Succes met je stage enzo! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap je probleem met die 7x bekeken en maar drie reacties =P. Ik heb sommige posts van 1000x bekeken en 0 reacties xD. Dan denk ik wel effe huh xD. Of sommige van 600x bekeken met maar 3 reacties. Maar ik ben ook altijd blij met de reacties die ik krijg ^^! Succes met je stage en hoop nog vele blogposts van jou te zien ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi! :)
    ik snap je probleem heel goed! ik ben juist begonnen en vind dat ook niet zo tof :) hopelijk krijg je meer volgers! ik ga je alvast volgen, doe zeker verder zoals je bezig bent :)

    liefs!
    gorgeousmemories.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snap je wel, reacties zijn altijd erg leuk om te lezen en dat moedigt je ook weer een beetje aan om het nog beter te doen! Maar het belangrijkste is wel dat je er zelf plezier in hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik moet inderdaad toegeven dat ik niet altijd reageer, ik zal erop letten (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je stages! En ik heb in Oberhausen gewinkeld. (: X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve lieve Inge. (:
    Ik zal je altijd trouw volgen. :D
    en succes (:

    Liefs 'xx

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...