woensdag 16 november 2011

Tip: Odina make-up remover.

Deze fijne make-up remover kocht ik afgelopen week bij  de Action omdat ik een nieuwe nodig had. Meestal heb ik die van de Hema maar ik had geen in om helemaal naar de Hema te fietsen en de Action is lekker dicht bij mijn huis dus ik dacht ik probeer deze uit. Het is de Odina make-up remover olie van de Action. Ik vind hem net zo fijn als die van de Hema. Er blijft wel een vettig laagje achter maar deze kun je er zo afvegen met een watje en water! Zoals je op de foto ziet haalt de remover de make-up er makkelijk af, het lijkt alsof er nog zwart op mijn wimpers zit maar mijn wimpers zijn al best zwart van zichzelf. Helaas ben ik het bonnetje kwijt geraakt maar hij was geloof ik tussen de €1,60-80.

XOXO IngeBambi

5 opmerkingen:

  1. Ziet er handig uit!
    ga snel is kijken:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die ook, maar ik gebruik liever die van
    Louis widmer. maar omdat die best wel duur is en
    ik er dus nog geen geld voor heb. gebruik ik die
    van Odina nu ook. xx sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt fijn uit :) xxliefs, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...