woensdag 13 november 2013

Heaven on earth


Afgelopen weekend ging ik naar London voor het Super Junior concert. Vrijdag ochtend vlogen we vanaf Amsterdam naar Stansted London. Het duurde ongeveer vijftig minuutjes dus dat was niet zo lang. Eenmaal aangekomen in London pakte we de bus richting Wembley arena, waar ons hotel was. 'S avonds hebben wij bij een schattig klein restaurantje gegeten voor maar 7,99 per persoon, je kreeg een voor- hoofd- en nagerecht.

Zaterdag ochtend was het zover! De wekker ging om vijf uur af en wat was het vroeg. Met moeite kwamen we onze bed uit en haastte ons richting de Wembley Arena. Er waren al een aantal fans aan het wachten. Wij kregen nummer 58 op onze hand, wat redelijk vooraan was. We hebben braaf gewacht van zes uur 's ochtends tot half zeven 's avonds. En dat was niet niks met de november koud. Eindelijk was het dan zover, het concert ging beginnen! Ik had erg hoge eisen aan het concert en verwachtte er veel van, maar dit is allemaal waar gemaakt door mijn knappe mannen. Ik heb zelfs twee members mogen aanraken, hoe tof!

Zondag eind van de middag zat het er helaas alweer op. Terug naar Nederland, zondag avond viel ik in een diepe slaap. Dit weekend was heaven on earth!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...