donderdag 25 oktober 2012

Lovers hold on to anything

Het is echt herfst, je kunt het buiten al merken.. alhoewel het de afgelopen dagen nog best warm was. De straten liggen hier vol met geel, oranje gekleurde bladeren. Een prachtig gezicht, vind je ook niet? Sorry dat ik zo weinig heb geblogged de laatste weken, ik heb het zo druk met school. Ik merk echt het verschil met MBO en HBO, op het MBO hoefde ik bijna niks te doen.. nu gaat er bijna geen avond voorbij dat ik geen schoolwerk heb. Maar gelukkig heb ik nu weer wat meer vrij. Ik vind het wel een super mooi gezicht de herfst, zolang het maar niet te koud wordt. Afgelopen weekend heb ik nog een familiedag gehad maar daar zal mijn volgende post over gaan! Houden jullie van herfst?
xoxo ~ 

4 opmerkingen:

  1. Ja, ik hou va Herfst! Niet zo van de regen en wind, (met fietsen niet erg prettig, lol) maar voor de rest vind ik het wel een superleuk seizoen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De herfst is mijn favoriete seizoen! Ik hou van de vallende blaadjes, de kastantjes, de onweer en regen als je lekker in bed ligt en als het nog donker is als je wakker word

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful pictures;)X


    http://throughartrelatedtofashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...