dinsdag 31 juli 2012

Guess who's back.

Hi cuties, Ik ben terug van vakantie! Ik heb een heerlijke vakantie gehad met veel zon, strand, zee en knappe grieken natuurlijk. Hier over ga ik zeker nog een post schrijven maar moet eerst nog even alle foto's verzamelen van vrienden! Hoe was jullie vakantie?
De dag nadat ik terug kwam van vakantie ben ik met mijn ouders naar het mooie Arnhem geweest. Geweldige stad, love it! Check hier onder mijn aankoopjes..
Bambi's Disney geur - Lets Dream! €35 , hier over komt nog een review!
Disney DVD - Prinses en de kikker €10!
Disney DVD - Pocahontas II

XOXO IngeBambi

3 opmerkingen:

  1. Welkom back! Ik ben echt benieuwd naar die Disney geur, hihi. Die flacon zag er echt teeee lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welcome back! hebben ze een pocahontas 2? dat wist ik niet! die moet ik zeker gaan kijken, hihi! (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk! die geur is echt zooo schattig verpakt <3

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...