donderdag 31 mei 2012

New: Post project


Oké oké, ik doe ook mee! Ik zag het al voorbij komen op verschillende blogs. En het leek mij wel leuk om ook een post project te beginnen.

Ik zoek dus meiden die het leuk lijken om met mij post uit te wisselen met foto's, plaatjes en kleine kadootjes. Het liefst uit Nederland! Dat is wel zo makkelijk want ik woon zelf ook in Nederland haha. Lijkt het jou ook leuk? Laat dan een reactie achter met je Email adres en wat jou interesses zijn of mail naar mij: IngeBambi@live.nl

XOXO IngeBambi

15 opmerkingen:

  1. Dankje voor je reactie! Ik vind dit soort projecten erg leuk maar ga er niet aan mee doen. Je moet eens naar http://afloodofmemories.blogspot.com/ gaan. Zij stuurt echt hele mooie brieven! Succes met je project!

    x Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, wat leuk! Veel plezier ermee. :) Ik doe het zelf ook, maar ben momenteel niet op zoek naar nieuwe mensen, sorry. Veel succes. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, alleen heb ik uit mijn verleden geleerd dat ik daar niet zo goed in ben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuk project, hoop dat je mensen kunt vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Ik had graag met je geschreven, maar helaas heb ik tijd tekort.. succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk idee, ik ben alleen al te druk voor school haha!
    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk idee, maar ik heb het echt al te druk met andere brieven, sorry! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoihoi, zag het al voorby komen op meerdere blogs! en lijkt me idd erg leuk, kionavdkaay@hotmail.com
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hi,
    Dit lijkt me echt super!
    Ik zou het wel leuk vinden om dit te doen, ik heb 2 mail vriendinnen maar post lijkt me echt awsome m'n mail is: isatjelol@hotmail.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeeh leuk dat jij ook mee doet. ik doe niet mee sorry, ik schrijf al met iemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Post projects zijn echt leuk! Ik ben benieuwd naar jou brieven!
    Ik ben juist begonnen met je blog te volgen!

    xoxo
    thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me ook leuk en ik heb een aantal dingetjes gevonden die je vast wel leuk gaat vinden :D mijn email adres

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whoops, mijn telefoon deed raar.. Mijn emailadres is: fashioniqua@live.nl xx

      Verwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...