donderdag 3 mei 2012

Disneyland Prijs tripreport


Hi cuties!


Woehoe eindelijk was het zo ver, 27 april 's ochtends om half 6... We moesten vroeg opstaan aangezien we in Utrecht om kwart over 7 bij de bus verwacht werden. Ik ging met mijn vriendin 3 daagjes naar Disneyland en had er zoveel zin in!!

Eenmaal bij de bus aangekomen moesten we onze koffers inladen (ik had de grootste koffer... -blush-) en gelijk in de bus gaan zitten. Van Utrecht gingen we naar Den Haag, Rotterdam en ook nog Breda waar we mensen moesten ophalen. eenmaal toen de bus vol zat gingen we opweg naar Disney! We hadden een hele gezellige bus en iedereen was heel vriendelijk naar elkaar. Jammer genoeg zaten er wel drukke kinders in de bus maar goed dat heb je als je naar Disney gaat ;).





De busreis is helemaal goed verlopen en we zijn rond half 5 bij het hotel aangekomen. We verbleven in het partner hotel 'Kyriad', Ik vind het een heel fijn hotel. Alleen jammer genoeg dat je vaak in de rij moet staan voor het ontbijt. De kamer word wel goed schoon gemaakt en er liggen altijd nieuwe handdoeken. We hebben toen onze koffer half uitgepakt en zijn toen naar de Disney Village gegaan om avond te eten, we hebben dit vrij simpel gehouden en zijn lekker naar de MC Donalds gegaan! Na het avondeten hebben we nog geshopt in de village.. Ik had mijn eerste buit alweer binnen!

Dag 2, onze wekkers gingen om half 8 af en we zijn gaan douche en hebben ons klaar gemaakt voor het ontbijt. Toen we bij de ontbijtzaal aankwamen was het vrij rustig, heerlijk dus! We konden meteen gaan eten. We zijn rond 9uur / half 10 naar het park gegaan, we moesten even wachten omdat je pas vanaf 10uur naar binnen mocht.. geen probleem want het was zo 10uur! We zijn als aller eerste naar 'sneeuwwitje' gegaan en daarna naar Alice haar dolhof. Daarna hebben we nog een aantal attracties gedaan waaronder Space Mountain, Thunder Mountain(mijn favoriet) en nog wat kleine attracties. We zijn toen even terug naar het hotel gegaan om even uit te rusten, we hebben wat gegeten en zijn rond de avond terug gegaan naar het park. Zijn nog wat winkeltjes in gegaan en nog wat attracties en toen was het alweer 9uur. Toen zijn we alvast op een bankje gaan zitten voor het kasteel want Disney Dreams begon om 10uur. Toen de show begon zijn we op ons bankje gaan staan en we hadden perfect uitzicht!
Dag 3, Ons laatste dagje alweer, helaas.. de tijd gaat ook veel te snel als je in Disney bent! Het regende heel hard dus we hebben gewacht tot de bui over was. Vandaag hadden we de Disney studios ingeplanned, als eerste gingen we naar mijn favoriete attractie 'de crush coaster' van Finding Nemo. Er stond een hele lange rij maar wij konden met vrienden uit de bus mee via de VIP ingang, heel aardig!  Daarna zijn we nog naar Stich live! geweest en de Tower of Terror, deze is zo gaaf! Na de attracties kwamen we nog een aantal figuren tegen, het was zo druk maar gelukkig hebben we nog een foto kunnen maken met Gaston (Belle en het beest). Toen was onze tijd al bijna om en hebben we nog snel wat aankoopjes gedaan!
Rond half 5 zijn we terug met de bus richting Nederland gegaan, de terugreis ging aardig snel. We hebben echt genoten en ik mis Dinsey nu al weer!! Haha.


Vergeet niet dat als ik 100 volgers heb dat ik de DISNEY GIVE AWAY, open ;)

XOXO IngeBambi

9 opmerkingen:

  1. ik ben er nog nooit geweest, zou heel graag een keertje gaan want ik ben dol op disney! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk! ik zou er gister heen gaan maar helaas ging het niet door :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat jammer! Hopelijk krijg je snel weer een kans :) xoxo

      Verwijderen
  3. Aw super leuk!!
    Mij lijkt dat zooo gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zeg! ik wil er ook graag naar toe. misschien gaan we er volgend jaar heen met school lijkt me zo gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's meid! (:
    Ik ben echt nog steeds zo jalours dat je bent geweest. (:
    Volgende jaar moeten we maar samen gaan :D

    Misje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw hele coole post! Ik ben nooit in Disney geweest, dus heel leuk om te zien ^^! Ook mooie foto's van het vuurwerk het ziet er echt heel cool uit! Ik heb gelijk zin om te gaan <3! Aaaah je naveltrui van die Mickey is echt gaaf <3!

    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super fijn uit! Ik wil ook nog eens naar disney gaan !
    Leuke foto's !

    XX Tali

    CHECK OUT MY GIVEAWAY !
    http://hersecondskintali.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...