dinsdag 29 mei 2012

Blogsale #1


Wat houdt het in? in mijn blogsale verkoop in dingen die ik niet gebruik of gekregen heb en maar blijft liggen. Ik hoop dat ik hier andere blij mee kan maken! Klik snel op meer lezen...

Regels:
-
Verzendkosten zijn voor de koper.
- Alles zal via PostNL verzonden worden.
- Als je iets wil hebben laat je je Email achter met het product dat je wil, Wie het eerste komt wie het eerste maalt ;)
- Alleen reageren als je iets wil, geen onnodige reacties.

Item: #1
Product: Schattige uilen ketting
Kleur: Zilver
Lengte: 40 CM (ketting)
Materiaal: Mixed metaal
Status: Nieuw
Beschrijving: In het midden zit er een uiltje met daar om heen een strikje, roosje en nog diamantjes. De bedeltjes zijn verschillende kleuren.
€2,10
Op voorraad: 1

Item: #2

Product: Vintage ring `Angel wings`
Kleur: Zilver
Lengte: Verstelbaar
Materiaal: Gemixed metaal
Status: Nieuw
Beschrijving: Hele mooie vintage ring met vleugels, boven op de vleugels zitten zilveren diamantjes. Je kan de ring verstellen dus hij is geschikt voor alle maten.
€2,10
Op voorraad: 1

Item: #3

Product: Uilen ring ( verstelbaar )
Kleur: Goud
Lengte: Verstelbaar
Materiaal: Gemixed metaal
Status: Nieuw
Beschrijving: Verstelbare uilen ring met de kleur goud.
€1,95
Op voorraad: 1

Item: #4

Product: Tinkerbell vintage ketting
Kleur: Brons
Lengte: 70 CM (Ketting)
Materiaal: gemixed metaal
Status: Nieuw
Beschrijving: Mooie vintage Tinkerbell ketting, Tinkerbell is bekend van Disney. Ze heeft een jurkje van rode steentjes en haar vleugels bevatten zilveren steentjes.
€2,10
Op voorraad: 2

Item #5

Product: Schattige leopard oorbellen
Kleur: Goud met rood/bruin
Materiaal: Gemixed metaal
Status: Nieuw
Beschrijving: Super schattige leopard oorbelletjes, helemaal fashionable!
€1,55
Op voorraad: 1


XOXO IngeBambi

4 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes! Helaas zit er niks voor mij bij. In ieder geval een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind allebei de ringen erg leuk, maar wat is de doorsnede van deze ringen ? mail me! isatjelol@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gemaild. hij is verstelbaar dus voor alle maten. xoxo

      Verwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...