woensdag 25 april 2012

Where the magic begins...



Hi cuties!
Vrijdag is het dan zover, ik ga weer voor drie daagjes naar Disneyland!
Ik kan echt niet wachten, heb er zoveel zin in. Lekker over de mainstreet lopen met de schattige winkeltjes, de disney store, de geweldige attracties.. oeps heb ik al te veel gezegd? Haha nee sorry guys, Ik neem trouwens ook wat mee uit Disney voor de aankomende give away. Iemand nog tips wat ik zou kunnen meenemen of wat jij leuk zou vinden om te krijgen? Hebben jullie ook vakantie en gaan jullie nog wat leuks doen?

XOXO IngeBambi

23 opmerkingen:

  1. Ik ben echt jalours! :(

    Loveya sweetheart (: <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, gaaf! Ik ben ook naar Disneyland geweest, echt geweldig! Zo mooi, echt alles is zo sprookjesachtig! Ik heb helaas wel spijt dat ik geen Mickey Mouse oortjes heb gekocht :(

    Heel veel plezier alvast!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah zo gaaf! Ik ga volgend jaar met werkweek ook een dagje naar Disneyland, cant wait!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww zo jaloers! heel veel plezier
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk! ontzettend veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat mooi!
    heel veel plezier (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je reactie! Omg heel veel plezier in Disney! Ik ben jaloers, haha!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, grappig dat je dat zinnetje bij m'n post af hebt gemaakt :)
    supergaaf dat je naar Disneyland gaat! ik wil er ook ooit nog heen, heel veel plezier!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja is zinnetje uit assenpoester (: Via een boeking site kan je best goedkoop gaan incl bus etc. moet je maar eens google! thank you! :) xoxo

      Verwijderen
  9. Ik kwam toevallig op je blog en ik vind hem echt leuk! Ik ga je zeker volgen.
    Ah zo leuk! Ik ben vorig jaar naar disneyland geweest, ik voelde me echt een klein kind, ik was zo blij, time of my life haha! Have fun!!!

    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Zal je zeker terug volgen. Haha ja disney is echt geweldig! thank you! :) xoxo

      Verwijderen
  10. Oh, wat suuperleuk, heel veel plezier!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...