dinsdag 2 augustus 2011

Italië 2011

Ik ben twee weekjes naar Italië geweest, Taunus di Numana om precies te zijn. Het ligt twintig minuten van Ancona af. Prachtige omgeving met mooie bergen en lekker dicht bij het strand! Dit was de vierde jaar dat ik er heen ging. En het was weer even leuk als voorgaande jaren. Een aantal mensen kende ik al die daar komen maar ik heb ook nieuwe mensen leren kennen wat altijd leuk is. We hebben prachtig weer gehad behalve de laatste twee dagen toen was er hevige regen en onweer, helaas! Toch heb ik van mijn vakantie kunnen genieten.
Hoe was/is jullie vakantie?

xoxo IngeBambi

1 opmerking:

  1. Leuke foto's!

    nou snap ik je bijnaam bambi, je hebt echt van die lieve bambi oogjes. :cute:

    x

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...