maandag 22 augustus 2011

Disney songs

Disney, wie kent het niet? We zijn er mee opgegroeit en zullen er ook oud mee worden. Ik zelf ben dol op Disney, geweldig hoe het allemaal getekend is en hoe orgineel de liedjes zijn. Mijn moeder vertelde laatst nog dat ik sneeuwwitje echt grijs heb gedraait! Ik ben nu bezig met alle dvd's van Disney Classics te sparen maar ze zijn nogal prijzig, in ieder geval voor een student zoals ik.
de volgende dvd's heb ik al:
- Dumbo
-Oliver&Co
-Aristo cats
- Aladdin
- Sneeuwwitje
- Belle en het beest
-Frank en Frey
- Pocohontas
Lees meer voor mijn favoriete Dinsey liedjes!
Lion King - Hakuna Matata

Belle en het beest - In ons dorp

Belle en het beest - Soundtrack

Aladdin - Whole new world (ik vind hem in het engels mooier)

De kleine zeemirmin - Dit is mijn wens

Doornroosje - Als een droom

Pocohontas - Kleuren van de wind

Wat zijn jullie favoriete Disney liedjes? En verzamel jij ook Disney classics?

Xoxo IngeBambi

2 opmerkingen:

  1. Super grappig dat je al heel veel films hebt van Disney, ik heb er vooral veel boeken van maar ook films.. xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik vind die liedjes zooo grappig haha! hakuna matata is mijn lievelings disney song!

    liefs, joyce.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...