maandag 27 juni 2011

Welcome in the magic kingdom!


Inge,Manon,Nadia,Denise
Me vriendinnen en ik zijn een lang weekend naar Disneyland geweest, en wat hebben we het leuk gehad! En prachtig weer natuurlijk. We vertrokken vrijdag ochtend om half zes naar Utrecht want daar was onze opstap plaats. Erg vroeg vond ik het wel maar aangezien we nog langs andere steden moesten om mensen op te halen, moesten we vroeg vertrekken.
Wil je meer lezen?  klik dan op meer lezen.

 Gelukkig begon de vrijdag ochtend al met mooi weer en het zonnetje scheen al toen wij vertrokken. Rond zeven uur vertrok de bus. We moesten eerst nog langs de steden; Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en ook nog Breda.. dus voor dat we richting BelgiĆ« gingen was het al kwart voor elf! Toen gingen we richting Antwerpen en dan door naar Frankrijk. De heen weg was erg vermoeiend en duurde lang, we stonden ook nog eens twee keer in de file.
Eindelijk 's avonds bij het hotel aangekomen gingen we gelijk naar onze hotel kamer en uitrusten van de lange reis. We zijn die avond nog even naar Disney Village geweest en hebben lekker gegeten bij de Mac Donalds. Rond negen uur zijn we terug gegaan naar het hotel want we moesten de volgende dag vroeg op voor het ontbijt. Na het ontbijt zijn we direct het park in gegaan, als eerste Disneyland. We zijn eigenlijk wel overal in geweest en we hebben door het hele park gelopen. daarna waren we best wel moe en zijn we ergens wat gaan eten. Die avond hebben we ook nog een lekker drankje gedaan bij de bar in Disney Village. Waar ik mijn droomman zag, o-m-g wat was hij knap maar helaas voor mij.. hij had een vriendin.
De volgende dag hadden we nog tot half 5 om in het park rond te lopen, we zijn toen naar Disney Studio's gegaan. Wat is dat een geweldig park zeg! Prachtig, ik was in dit park nog nooit geweest. Een echte aanrader om heen te gaan. Je krijgt echt het gevoel alsof je in Hollywood rond loopt! We zijn hier nog in een attractie geweest van Fiding Nemo en we kwamen Pluto, Mickey Mouse en nog een aantal andere tegen. Natuurlijk gingen we daarmee op de foto! Deze foto's zal ik later plaatsen aangezien een vriendin van mij die heeft.

Helaas ging de tijd zo snel dat het al weer half 5 was, dus terug naar de bus! Gelukkig ging de terug reis veel sneller en waren we zondag avond al weer thuis. Ik vond het echt een geweldige vakantie/weekend weg en het is echt een tip om een keer te doen met je vriendinnen of vriendje!

meer foto's komen nog!
xoxo IngeBambi

1 opmerking:

  1. Disneyland, daar wil ik ook nog wel eens heen gaan (:
    Je zult het zeker naar je zin gehad hebben! xx

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...