donderdag 7 april 2011

America here I come!

Zoals sommige van jullie wel weten heb ik 2,5 jaar in Amerika gewoond. We zijn voor me vaders werk er heen verhuist, naar Chatham NJ. Ongeveer twintig minuten van New York!

Ik kan me er niet veel meer van herrineren aangezien ik 1,5 jaar oud was. Ik heb daar wel op een creche gezeten.
Maar waar dit bericht eigenlijk over gaat is dat ik in de mei vakantie naar Washington en New York ga. Uber chill dus, heb er super veel zin in. Ik ga bijna elk jaar naar Amerika, lucky me! Vorig jaar ging ik naar Florida, we zijn naar de echte disney land geweest en veel leuke dingen gedaan. Shoppen shoppen shoppen ofcourse in New york, can't wait!! ik vetrek 29 april en kom 8 mei terug dus dan weten jullie alvast dat ik dan niet blog.

2 opmerkingen:

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...