zondag 6 maart 2011

5 maart Ne-Yo Ahoy Rotterdam!

Gister had ik het concert van Ne-yo in Ahoy Rotterdam! Eerst moest ik 's ochtends voetballen en toen ging ik rond drie uur met mijn vriendin(Nadia) richting Rotterdam, Mijn vader bracht ons. We waren echt vroeg daar want er stonden ook maar zo'n twintig mensen. Dus we stonden al mooi voor aan! Nou wij dus lekker lang wachten want je mocht pas half zeven erin , maar gelukkig ging de tijd aardig snel.
Rond half zes werden de hekken geplaatst en moest iedereen in rijen gaan staan. Er stonden maar zeven mensen voor ons yeah!

Om half zeven ging dus de deur open en je moest je ticket laten scannen en je tas laten zien. Daarna renden wij gelijk hard door naar het podium om voor aan te staan. We stonden aardig voor aan, je had VIP ruimtes en eigenlijk gelijk daar achter stonden wij al!
Als voor progamma was er een DJ en later kwamen ook Gio en K-K-Keizer BABY! Het was echt zo gaaf want Gio zei dat Keizer niet kon komen en toen ineens rende hij het podium op!
Ik ben een grote fan van Keizer dus ik vond het helemaal geweldig haha.

Rond negen uur pas, ja negen uur pas!! Kwam Ne-yo .. het loopt altijd uit bij hem. Maar het was het waard, Alle lichten gingen uit en er waren alleen laser lampen op het podium. Wat er echt super gaaf uit zag! Hij zong onder andere liedjes als:
~ Because of you
~ Sexy love
~ Cause I said so
~ Closer
En nog veel meer, het was echt super gaaf. Ik heb hier lang naar uitgekeken en de avond was helemaal volmaakt! We gingen dus met een tevreden gevoel naar huis. Als ik het concert een cijfer mocht geven gaf ik het een Negen!





 
xoxo IngeBambi

4 opmerkingen:

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...