woensdag 2 februari 2011

Something about Inge ~

Hi there!
Naam: Inge
Bij-Namen: Inga/Bambi/Ingo/Cees/Belle
Leeftijd: 17   [17/02/1993]
Plaats: Ermelo
Student: Marketing en Communicatie
Haar: donderblond/bruin
Ogen: Blue

Een paar vragen over mezelf;

Waarom Inge Bambi?
Toen ik in klas 3 zat (2008) vroeg ik of ik naar de wc mochten extra lief kijkende ogen. De leraar keek me aan en twijfelde, althans zo zag het er uit. Hij vond het later toch goed omdat ik 'grote-lief-kijkende-ogen' heb en noemde me dus Bambi.

Heb je huisdieren?
Ja ik heb vijf huisdieren, een kat genaamd Boris ik heb hem al bijna twaalf jaar. Een konijn, Zalmpje haha zo was hij al genoemd door de konijnen-opvang. twee vissen, Napoleon en Maximilliaan.. geweldige namen he? haha. En ik heb nog een hamster, Oxnard ik heb hem nog niet zo lang dus het is nog een jonkie.

Wat zijn je hobbies?
Ik rijd al voor tien jaar paard, Ik hoop echt dat ik op een dag een eigen paard krijg/koop! En voetballen wat ik nu zo'n vier jaar doe, ik speelde eerst bij jongens in het team en nu bij meiden.
Van wat voor eten houd je?
Mijn lievelings eten is pizza het liefst met extra kaas!! En beef chimichurrie. Eigenlijk vind ik alles wel lekker qua eten, dus mij hoor je vaak niet zeuren!
Mee vragen volgende keer!!

XOXO IngeBambi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...